2015. december 9., szerda

Maraya onbu

Maraya márkának is van már onbuja. Ez szuper. Én bár ritkán használom, de kifejezetten szeretem rövid távon a sajátunkat (Sweetberry). Könnyű felvenni, jó alternatíva a karikásra, ha az ember szívesebben hurciz háton, mint féloldalasan, karikásban.

Méretre ismét király volt, mintha csak ránk öntötték volna. Ezáltal kényelmes is. A bádi szélessége ugyan nem állítható, de speciel nekem ezek a pont ránk szabott hurcik sokkal jobban bejönnek, mint azok, amelyeket állítani lehet.

Szép is, gyönyörű festéssel. Most először volt a kezemben valami, ami Colimaconból készült, aminek örülök, mert népszerűsége miatt, jó, ha tudom, milyen. Teljesen jó. Tökjó, hogy van egyszínű cucc is, akár az azt kedvelő hosszú kendősöknek, hurci alapanyagnak meg egyenesen szuper. Főleg ezzel az egyedi festéssel. Rettenet dögös. :-D

Az apróságok: legalacsonyabb álláson is a nyakamat vágta a mellkaspánt. A kollázs utolsó képén látható, hogy a garbóm nyaka alatt fut, és szinte a vállamon van a vállpánt csatja. Nem sikerült rájönnöm, hogy miért lett így, szerintem nem volt olyan magasan benne Mesi. A próba után egyeztettem erről Veronikával, és ő azt tanácsolta, hogy a vállpánt felső állíthatóságánál korrigáljam a problémát. Ha nem húzom meg, hanem kiengedem, akkor jó helyre kerül a mellkaspánt. Ezt már sajnos nem tudtuk kipróbálni, de el tudom képzelni, hogy segít a dolgon a felső állítás.

Nekünk rövid volt a vállpánt hevedere, de ez az én extra méreteimnek köszönhető, plusz a téli, vastagabb öltözködésnek. A kettő együtt, tuti xxl :-D Így egy kicsit nehéz volt belebújnom.

2 megjegyzés:

  1. Utánatok nekem is volt lehetőségem kipróbálni ezt a csodát :) Elsőre nekem is a nyakamban volt a mellkaspánt, de aztán kiengedtem a vállpántot teljes hosszra, ahogy Veronika is javasolta és tényleg megoldotta a problémát ;) :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen a tapasztalatot, Dzsini! :-D

    VálaszTörlés