2015. október 5., hétfő

Mese a népszerű Kis Békáról

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy Little Frog nevű Ruby kendő. Pont a tavalyi Nemzetközi Babahordozó Hét alatt költözött be hozzánk.
Ez volt az első saját hosszú kendőm. Valószínűleg ezért is lesz mindig nagyon kedves a számomra.


Vele kötöttem az első batyut, persze akkor egyéb hurcikkal (csatossal, mei tai-jal már javában hordoztam háton).
Első batyum traktorral szüreten

Sőt, miatta tanultam meg valószínűleg batyut kötni egyáltalán. Mert amikor megvettem, akkor már igencsak kifelé tartottunk az elöl hordozós korból. Pedig akkor még azt terveztem, hogy mindenféle könnyebben használható hurcival fogok háton hordozni. De itt volt ez a szépség. És azt gondoltam, az nem lehet, hogy csak 1-2 hónapig használjam, aztán, menjen a szekrénybe. Ezért inkább addig próbálkoztam és gyakoroltam, amíg meg nem tanultam kendővel azt a háti hordozást.
És mindenféle szép és csinos kötéseket. 
Nem véletlen, hogy olyan népszerű kendő a Little Frog. Ár/érték aránya ugyanis nagyon jó a kendőiknek, ugyanakkor szép és mutatós darabjaik vannak, gyönyörű, élénk színekből lehet válogatni. Könnyű vele dolgozni, jól köthető, az újonnan vásárolt is aránylag gyorsan puhul. De használt, már jól betört darabokat is mindig lehet találni az adok-veszek csoportokban.
 
A kendőt én újonnan vettem, a Babba Mia webshopban, nagyon sokat segítettek a Babba Miás lányok, sokat leveleztünk a vásárlás előtt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése