2015. november 6., péntek

Még egy kis Elf és klub délelőtt

Az Albertfalvi Baba-mama és Babahordozó Klubban jártunk tegnap Emesével. És mit találtunk ott? Egy másik Elfet. Nem bírtuk kihagyni, ki kellett próbálnunk.
Köszönjük a fotókat Tóth-Hemela Juditnak, azaz az Anyalányagubancnak

Nem tudom, milyen időkülönbséggel készült a két kendő, de ez a 3,6 m-es batyu sokkal stabilabbnak tűnt a rövid próbán, mint a vándor. Nem próbáltam vele batyut kötni, mert láttam a nádszál vékony anyukákon, hogy éppen megcsomózták, így inkább shorty*-val villámteszteltünk.
Köszönjük a kollázst Tóth-Hemela Juditnak, azaz az Anyalányagubancnak
A képen szereplők: Bara-Horváth Katalin az Apaaaa! Vigyéééél! csapatból, Luczay Réka Laura, Nabradi Judit és mi

Nem szoktam rebozot* kötni, eddig csak itthon próbálgattam. Egyrészt csak hosszú kendőim vannak, eddig még nem kapott el a rebozo-láz. Nem éreztem úgy, hogy mindenképp be kell szereznem egy rövid kendőt is. Ezek a kötések leginkább rövid távon működnek jól, azt hiszem, és pontos kéz és együttműködő gyerek is jól jön hozzá. Legalábbis én így tapasztaltam.
Köszönjük a fotókat Tóth-Hemela Juditnak, azaz az Anyalányagubancnak

Nem tudom, mit produkált volna az Elf-shorty 10 percen felül, de úgy éreztem, hogy az eddigi legjobb rebozo kötésemet vele csináltam tegnap. Mesi szuperjól beleült a kendőbe, és nagyon jól tartott. Érdemes lenne még ezt a vonalat talán tovább próbálgatni. 

* shorty vagy rebozo: olyan kendőkötési formák gyűjtőneve, melyeket kifejezetten rövid kendővel lehet kötni. Ezeknél általában a gyerek lába alatt nem futnak keresztben a szárak, úgy mint a hagyományos batyunál vagy duplónál. Nem is olyan stabil kötések, jó, ha van hozzájuk egy kifejezetten együttműködő gyerkőc.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése