2015. november 13., péntek

Mit hoz a Jézuska?

Megszületett a döntés, sőt, már szövőszéken van a karácsonyi ajándékom.
Nem volt könnyű, de valójában nem volt nehéz sem.
Korábbi posztomban részleteztem, hogy milyen kendők jöhetnek számításba.
Kati és Péter AndalGO-ja

Sokakat megkérdeztem, és sok segítséget kaptam is a jó választáshoz. Kati és Péter az Apaaaa! Vigyéééél! bloggerei voltak olyan kedvesek és kölcsönadták saját AndalGO karikás kendőjüket és a náluk lévő Marmara vándor karikást is. Időközben még a hivatalos vándor Marmara is megérkezett hozzánk, így tényleg majdnem mindent alaposan kipróbálhattam. Az Elf hosszú kendő is abban az időben járt nálunk, a boszorkányos Witches Wraps-et pedig már ismertük. Egyedül Lipa-arthoz nem jutottunk, de annak a vékonysága miatt amúgy se nagyon volt esélye, pedig valóban gyönyörű. Talán egyszer, ha lesz még egy kisbabám. Meglátjuk, mit hoz az élet. Ezen kívül nagyon a kézi szövött felé húzott a szívem.
A vándor Marmarát még Mesi is kipróbálta

A döntésben több szempont is közrejátszott. Ha Elf karikást választok, nem készült volna el már karácsonyig.
Az AndalGO... az pedig minden egyes alkalommal, amikor alkalmam volt kicsit viselni, nagyon, nagyon szuper érzés volt. Először a XI. kerületi klub vándor batyuja. Most pedig Kati és Péter karikása.
AndalGO facebook oldalán található képek a nap felvetésről

Természetesen egy nagy adag személyes szimpátia is segítette a döntést. Bettinával már jóval korábban felvettem a kapcsolatot, még amikor az első saját kendőmet kerestem. Akkor is nagyon készségesen segített (volna), csak akkor még nagyon drágának tartottam egy kézi szövött hosszú kendőt. De akkor is írtam már neki, hogy talán egyszer, majd, ha karikás kendőt szeretnék. Hát most szeretnék. Ezúttal is gyorsan és kimerítően válaszolt minden kérdésemre, és ami szintén nagyon fontos volt, bőven karácsony előtt ígérte az átadást. Így hamarosan elmondhatom, hogy van egy saját, gyönyörű, kézi szövött AndalGO karikás kendőnk. Nagy izgalommal várom már!
Hogy milyen lesz pontosan? Nem tudom, így annál izgalmasabb. Csak annyit kértem Bettinától, hogy szőjön a kendőmbe egy kis őszt, egy kis telet és egy kis ködöt, mert ezeket nagyon szeretem. 
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése