2016. január 12., kedd

Nálunk elmúlt a vándorok kora

Az új évre új korszak is köszöntött ránk. Nálunk elmúlt a vándorok kora. Az év utolsó hetében még nálunk járt a két Baranka tesztkendő. Sajnos mindkettővel csak egyet-egyet tudtunk kötni (azért természetesen lesz Baranka poszt hamarosan). Talán még egy kölcsön karikás jön majd hozzánk; jó vastag, igazi nagybabás. Újakra viszont már nem iratkoztam fel. Mesi megnőtt, nagylány lett. Jön-megy a saját akarata szerint.
De ez a kép... ezt nagyon szeretem. Mert még, ha így is van, és már csak játszásibul is, mégis ilyen jó megpihenni egy kicsit anya hátán:
Baranka Pillangótánc tesztkendő
 
Ez persze nem azt jelenti, hogy befejeztem a blog írását. Sok-sok kendőt és hurcit raktároztam el az emlékezetemben, rengeteg olyan van még, amikről nem tettem említést. Lesznek még szépségek, olcsók és drágák, kendők és mindenféle hurci. (Legközelebb talán az onburól fogok kicsit hosszabban mesélni, mert úgy tapasztaltam, hogy mostanában sokan érdeklődnek e hurci típus iránt.)

Úgyhogy mindenképpen folytatása következik!  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése