2016. január 24., vasárnap

Nosztalgia

Ezt a képet dobta ma fel nekem a fészbúk - emlékem egy évvel ezelőttről.

Mesi még éppen nem volt egy éves. A rágcsalánc alapján egy Lujzus podegit próbáltunk (ezt a nyakláncot ahhoz a hurcihoz készítettem) egy nagyon kedves anyuka jóvoltából.
Azt hiszem, akkor kezdődött nálunk a hordozás fénykora. Mesi olyan 9 hónapos lehetett, amikor már elég biztosan raktam hátra, kezdtünk vándorokat fogadni, egyre több (és drágább) kendő márkát megismerni... pikk-pakk beszippantott minket az örvény.
De ez a kép... az első kölcsön hordozóval (ami most nem látszik, de hamarosan keresek róla képet, és írok posztot róla)... azt hiszem, ezzel kezdődött a HARDCORE!

És egy kis igazi Hardcore az H2O zenekartól (akik miatt Bécsig is elmentem, hogy a zenéjükre pogózhassak a koncertjükön.... de az már tényleg nagyon régen volt. És, ha jobban belegondolok, nem is miattuk mentem, hanem a NOFX miatt. Az H2O csak az egyik előzenekar volt. Ott ismertem meg őket, és nagyon meg is szerettem.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése