2015. július 24., péntek

Felfedezés

Felfedeztem magunknak a megerősített batyut egy gyönyörű Fidella Amors Love Arrows green vándorkendővel. Ennek több oka is volt.
1. 6-os méret - dupló necces
2. Vékony kendő - nagy gyerekkel nem túl kényelmes batyu, vághat
3. Gyorsan kellett indulni

Nem olyan nagyon könnyű kötni, legalábbis nekem, mivel nincs cirkuszos múltam, nem vagyok kígyónő. Még azt is megkockáztatom, hogy nehezebb, mint a dupló. Nem is lett olyan gyors, és nem sikerült tökéletesre sem:
A jobb oldali szárat nem sikerült terítenem vagy lecsúszott, még mielőtt befejeztem a kötést. Vagy út közben. Nem tudom.
Nem is érzem annyira stabilnak, legalábbis nem tudom tartósan teríteni a szárakat, de mégis, rövid távon annyira kényelmes még nagy gyerek + vékony kendő kombóval is.
Lehet, hogy meg kellett volna csavarnom a szárakat, ahogy a videón, és akkor kevesebb hiba marad benne?! Ez a felfedezés még egy próbáért ordít!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése