2015. július 31., péntek

Karma

A Danu az én karmám. Nem tudom pontosan, hogy mit jelent ez a szó, de mégis érzem, hogy jobbat nem találhatnék rá.

Már nem emlékeztem pontosan, hogy miért is szerettem bele, amikor pár hónapja nálunk járt vándorútján. Csak arra, hogy mennyire nagyon imádtuk.
De akkor még álmodni sem tudtam arról, hogy nekünk egyszer lehet egy ilyen drága portékánk.
Aztán megnyertem a Solncét, a Danu meg eladó lett.
Sok rágódás után döntöttem, és minden összejött, a miénk lett. Már csak várni kellett, hogy átutazza fél Európát. Tegnap végre megérkezett.
Miután Mesi felébredt, felöltöztünk, kötöttem a Danuval, és sétálni indultunk. Már az első mozdulatnál rájöttem! Igen. Ezt a kendőt ránk, nekünk szőtték valahol Írországban. Fantasztikus érzés viselni. Nem tudom, miért. De így van. A Danu az én karmám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése