2015. július 18., szombat

Lujzus Ring tai

Lujzus vándor hurcijainak köszönhetően nagyon sok érdekes hordozót sikerült már kipróbálnunk Mesivel. Nem egyet közülük igazán meg is kedveltünk. És most itt a legújabb, a Ring tai.

Nem először találkoztunk karikás hurcival, így aránylag rutinosan kaptuk magunkra. Persze ahány hurci, ahány készítő, mind más, itt is felmerültek kérdések.

Nagyon sokat nem volt alkalmunk használni, de azért sikerült elég alaposan kipróbálni. 

Vállpántként nagyon szeretem a karikás megoldást. Viszont derékpántként egy kicsit nekem körülményes volt. Felmerült a kérdés: ki hogy veszi fel? A) belebújik, B) szétfűzi és derékon újra összefűzi? Részemről A), belebújtam. 
Továbbá: a kendőszár popópántként megy be a gyerek lábánál? vagy nem popópántként a láb alatt kéne kivezetni? A képen épp popópántosként volt rajtunk, de kipróbáltuk másként vezetni a szárakat is. Nem tudtam eldönteni, melyik a jobb megoldás. Szerintem igény szerint variálható, kinek hogy kényelmesebb. 
A derékról lelógó kendőszár nekem kifejezetten tetszett, szerintem dobott az összképen. Mégis, ha választanom kéne, akkor inkább a csatos derékpánt mellett tenném le a voksomat.
Egyébként aránylag pontosan is kell vele dolgozni, volt, hogy épp csak felkaptam, nem is igazán foglalkoztam a vállpántok alapos és egyforma meghúzásával. Ebben az esetben tudott kényelmetlenséget okozni. 
Gyönyörűséges, mint mindig, nagyon örülök a csajosabb színvilágú Lujzusoknak. 
Amúgy közben rájöttem, hogy Mesi mostanában - ha már hordozás - a kendőt preferálja a hurcikkal szemben. 
És még egy gondolat: nem sikerült eldöntenem, hogy a mellkaspánt hiányzott-e nekem vagy sem... ahhoz az kellett volna, hogy Emese elüldögéljen a hátamon békében úgy másfél-két órát. 

2 megjegyzés:

  1. Szia. Akkor a ring tai, csak háton hordozásra jó?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Én általában sok mindent kipróbáltam, de igen, ez leginkább hátra. A derékpánt meghúzása nagyon körülményes lehet, ha elöl hordozol, mert akkor az hátra kerül. Nagyon rég próbáltuk már ezt a hurcit. Esetleg működhet úgy, hogy meghúzod, aztán fordítod hátra (mint mondjuk egy csatosnál), de szerintem nem igazán praktikus.

      Törlés