2015. augusztus 4., kedd

Helló cicus!

A Bloomyloom vándor/tesztkendője jár nálunk éppen. Úgy vettem észre, hogy nem éppen nálunk kezdte a pályafutását. Valójában azt hiszem, hogy talán ez az eddigi legpuhább, legjobban betört Bloomyloom, amihez volt szerencsénk. (A sajátunkat is beleértve.)
Szuper batyukendőre találtam a személyében, ami remekül bírja a nagyobb baba súlyát. Azt mondja a fáma (a vándor táblázat), hogy 6-os a kendő, de szerintem csak 5-ös. Vagy nagyon nagyon meghíztam néhány nap alatt. Ezért gyorsan le is mértem: kb. 430 cm hosszú. Huh. Tehát 5-ös. A batyu csomón túl lelógó része ideális ennél a méretnél nekünk. Kényelmesen meg tudom kötni, és nem lóg a földig.
                 


Mesivel én már a duplót jobb szeretem, mert jobban oszlatja el a súlyt, nem érzem olyan nehéznek őt még hosszabb távon sem. Épp a minap beszélgettünk Renivel, aki említette, hogy ő megrögzött batyuzó. Mesinél néhány hónappal idősebb kisfiával. Namármost. A Bloomyloom türkiz cicái értették meg velem, hogy miért is. Ilyen jó batyut szerintem még saját kendővel sem siekrült kötnöm soha. Kétszer. Mert hogy út közben beugrottunk a varrónőhöz, ahol próbálnom kellett, tehát gyerek le, majd vissza a hátamra. És megint jó lett.
Amúgy a kendőnek sem a színei, sem a mintája nem a mi világunk. Inkább zöld vagy pink és inkább kutyásak vagyunk. Mesi is minden állatra azt mondja "vauvauvau" - legyen az kutya, macska, galamb, teknős vagy hal.
De egy szó mint száz: egy jól betört Bloomyloom kendő remekül szuperál.

"Helló cicus!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése