2015. augusztus 25., kedd

Orosz montázs

Két orosz kendő is járt nálunk tesztelésen az elmúlt hetekben (Volgasling, Lilysling). Ennek apropóján mutatok most még két másik orosz kendőt, amit csak egy-egy próbára sikerült felkapnunk.
Az első: Mokosh Fire Malachit, ami ugyan igen rövid ideig volt nálunk, mégis meghatározó lett a kendős életünkben.


Ez volt az első high end kendő, ami megfordult nálunk. Ha jól emlékszem, talán 400 euró körüli értékű, csúcskategóriás darab. Napokig nem is mertem hozzányúlni, csak nézegettem... aztán jött az értesítés a tulajdonostól, hogy haladéktalanul fel kell adnom Angliába, mert eladásra került. Szerencsére mindez vasárnap történt, így gyorsan családi sétára vittük. Életem első duplóját kötöttem vele. Nagyon szuper volt. Igazán könnyű volt dolgozni a vékony, kasmíros csodával. Mondhatom, hogy neki köszönhetem, hogy megtanultam duplót kötni; hogy egyáltalán el tudtam végre képzelni, ez a kötés valóban kivitelezhető. Arról nem is beszélve, hogy megmutatta, hogy kendő és kendő között is micsoda különbségek lehetnek - a csúcskategóriának nem csak egy hangzatos márkanév az alapja.    


A Mokosh Doves of Peace-t tényleg csak egy fotó erejéig próbáltuk ki egy klubozás alkalmával. Így nem tudok róla érdemben nyilatkozni. Megvolt... ennyi (mint egy felejthető egyéjszakás kaland). Ahogy ránéztem, egyből a Varjúdombi mesék ugrott be. És ezt a gondolatot azóta sem tudom elhessegetni, ha meglátom...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése