2015. június 5., péntek

A Ringa-rejtély

Fura egy hurci ez a Fuba. Az egyik legellentmondásosabb, ami eddig megfordult nálunk.

Arra már korábban rájöttem, hogy nekünk nem a mindenhol állítható, kendős csatosok jönnek be. Épp ellenkezőleg. Az egyszerű, nem állítható csatosok a kedvenceink. 
Ezen kívül most arra is rájöttem, hogy én meg Mesi egyáltalán nem vagyunk Ringa-kompatibilisek. 

Először úgy kaptam fel, ahogy átvettem, nem állítgattam rajta semmit. Marha kényelmetlen volt. Aztán autóztunk, jöttünk-mentünk, majd újra felkaptam. Továbbra sem állítgattam semmit. Mondván, a kocsitól a lakásig csak kibírom. És abrakadabra, hókuszpókusz, tök kényelmes volt. És ez nagyjából így váltakozott az alatt az egy hét alatt, amíg nálunk volt. Függetlenül attól, hogy próbáltam-e állítani rajta valamit vagy sem. Nálunk a Ringa vagy jó volt vagy nem, kizárólag attól függően, hogy épp milyen kedvében volt.

(Új írás, a képek a Ringa fészbúk oldalán már szerepelnek.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése