2015. június 25., csütörtök

Szivárványos délelőtt

Úgy gondoltam, hogy adok még egy esélyt magamnak ezzel a szilaj Pellicanoval... nehogy már úgy kelljen tovább adnom, hogy a végén napokig már csak nézegettem. 

De nem próbálkozom vele többé duplóval. A duplónak rövidített változatával meg pláne nem! Hátha itt van a kutya elásva, és nem mértem fel kellőképpen a gyakorlottságomat.  
Mai bevásárló körutunkra Szivárványos ruckless-ét választottam. Ez sem egy könnyű kötés, de valahogy csak boldogultunk második nekifutásra (elsőre csak azért nem, mert Mesi sapkája pont lekerült a fejéről, mire befejeztem a kötést.) 
A homlokomon csillogó kövér izzadtságcseppek hamar felszáradtak a szélben, miután elindultunk. Szóval egész jól sikerült a dolog. Itt-ott persze laza maradt, és nem tudom elég magasra kötni vele a babámat, plusz eléggé vállra terhel, de sebaj, csak sikerül nyúznunk egymást ezzel a vad szépséggel. 
Még egy sima batyut is ki szerettem volna próbálni vele, de arra már nem került sor.

(Korábbi bejegyzés, a fészbúk High end wraps FSOT and travelling wraps Hungary csoportban jelent meg.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése