2015. június 10., szerda

Az élet apró örömei 1.

Ellen-bejegyzés a tegnapi nyavalygásra.
Vannak pillanatok, amelyek nagy örömet okoznak, mégis az élet apró örömeinek nevezzük. Vannak köztük, melyek nem megörökíthetőek. Ilyen volt a mai is. Azért én most mégis megpróbálom konzerválni.

Mesi teljesen váratlanul aludt el a hátamon, csak a boltba ugrottunk le. Nem így terveztem, és nem is örültem neki, mert egyedül eddig még nem sikerült levennem úgy, hogy ne ébredt volna fel. A visszaaltatás meg nálunk majdnem lehetetlen, de legalábbis igen nehézkes, főleg most, hogy leszokóban vagyunk épp a ciciről.
Mégis meg kellett vele próbálkoznom, mert a napnak a délutáni szunya az egyetlen szakasza, amikor kicsit én is tudok pihenni. Úgy aludt, hogy még fotózni is tudtam, de sajnos értékelhető kép nem született a félig elsötétített szobában. Az értékelhetetlent azért mégis megmutatom, mert annyira boldoggá tett.

Az Oscha Tian Ma kendő ma délelőtt érkezett. Elhatároztam, hogy nem fogok beleszeretni. De így most mégis, hogy NE szeressek bele?! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése