2015. június 8., hétfő

Nandu ÖKO Prémium teszt

Ismét egy meglepetés: tetszett az egyszerű natúr szín. Úgy látszik, kendőben nekem minden tetszik.
Ez volt idáig a legtöbbet fotózott kendő, ami nálunk járt - komolyan vettem ezt a tesztelés feladatot.

Nem szerettem az új Nandut, nem éreztem jól magam benne. Az igazi kilazuló kötést sikerült vele produkálni, aminél minden lépéssel egyre több hiba és hanyagság kerül elő. Nem vagyok egy nagy batyukirálynő, de sokat kendőző anyuka vagyok. Sokféle kendőt próbáltam. És tudom, hogy van olyan, ami kényelmes, és magabiztossá tesz.
Duplónál úgy éreztem magam benne, mint egy két számmal kisebb fűzőben. Majd megfulladtam. Ennek ellenére felül mégis lötyögött.
Ha ez lenne az első kendő a kezem között, tuti tök bénának érezném magam, és azt gondolnám, ezt sose fogom megtanulni.

A csomó megkötése meg egy frankó kis ínhüvely gyulladás...
A gyártó kommunikációja is nagyon nehézkes, akadozó volt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése