2015. június 15., hétfő

Ha egy biznisz beindul

Bemutatom az első álom-hurcinkat. Amihez anyagot vettem, kitaláltam és több típus próbálása után varrattam meg magunknak.
Ő a Sweetberry onbuhimo, Bloomyloom málna-rózsa kendő anyagából.

Február vége felé kitaláltam, agyaltam rajta egy kicsit - színe vagy visszája legyen-e az anyagnak. Végül azt az oldalt választottam, amire a legtöbben azt mondták, az a visszája. Nem bántam meg. 
Rádumáltam apát, megrendeltem, majd április végére el is készült.
Akkor megint azt hittem, hogy nem fogok már magunknak sem venni, sem csináltatni újabb hurcit.
Persze azóta lett már egy új kendőnk és megjött az álom-csatosunk is. És ma is a futárt várom. Igaz, hogy ezt a legutóbbit nyertem, de hát akkor is... a lejtő egyre meredekebb... és ha tudná valaki, vagy csak sejtené, hogy mi jár tegnap óta a fejemben.... akkor meg kellene ölnöm. ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése