2015. június 11., csütörtök

Fékcsikorgás, satu fék

Zebrán háti babával, vadiúj Marayával. Kanyarodik be egy taxi. Mi már a zebra közepén. Taxi nem lassít. 
Mesi felemelte a kezét, ahogy látta tőlem, amikor megköszönöm, ha egy autós átenged az úton. 
Fékcsikorgás, satu fék. 
Háti babával át a taxi előtt. 
Egy fiatalember, aki látta a jelenetet, nagyon röhögött. Én is. Kár, hogy a taxi szélvédőjén nem láttam be. Kíváncsi lettem volna, milyen képet vág a sofőr. 
A fotó csak illusztráció. Az esemény után igyekeztem reprodukálni, nem a taxis előtt szelfizgettem.

És a gyönyörűségünk, amit nem tudtam használat közben telibe fotózni... kéne nekem egy szelfi-bot???!!
 
(Fotóval együtt az írás az itteni megjelenéssel egyidejűleg megjelent a Fészbúk Így hordozlak csoportjában is.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése