2015. június 19., péntek

Csomó

A szabadban, szép időben trállálá... azért azt látjátok, hogy a csomó majdnem akkora, mint a fejem??!!!
Nem vagyok oda a szivárványos, csíkos kendőkért, de az utóbbi időben ez a Pellicano Pastell a második, ami teljesen lenyűgöz. Egyszerűen csodálatos. 
Ahogy megfogtam, rám jött egy kisebb fajta infarktus, hogy fogok ezzel én kötni, mert elég brutálisnak tűnt. De hát bátraké a szerencse alapon rögtön duplónak futottam neki.  Nem jött ki. 

Második infarktus. Nem igaz, hogy egy 7-es kendővel is képtelen vagyok megkötni. Ekkora nem lehetek!!! (Aztán ellenőriztem, és megnyugodtam, hogy nem ez a 7-es... azzal majd csak megkötöm már a duplót.)
Nagyon jó érzés, szinte súlytalannak érzem benne a 10+ kg-t. De tényleg brutális. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése