2015. szeptember 15., kedd

Baglyok

Nem az első Bloomyloom próbánk, de az első lenes Bloomyloom, ami berepült hozzánk.
Az igazat megvallva, ezt a vándort le akartam mondani, mert még mindig folyamatosan érkeznek hozzánk a teszterek és vándorkendők, és emellett Mesi passzív hordozás-sztrájkba fogott. Ez nálunk most abban nyilvánul meg, hogy nem tiltakozik ugyan a hurcizás ellen, de olyan módon odavan a babakocsiért, hogy táncra perdül, ha csak meglátja.
Viszont elfelejtettem lemondani, így egyszer csak beröppentek hozzánk a baglyok. Sajnos ennek megfelelően, egyszer sikerült kötnöm vele. Egy dupló és egy viszonylag rövid út, ez jutott nekünk belőle.
Klassz volt, puhább és (nekem érzésre) vékonyabb, mint vártam, de jól tartott még úgy is, hogy csak a csapás kis részén tudtam csomózni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése