2015. szeptember 21., hétfő

Meglepetésekkel teli Nona teszt

Újabb holland kendőt kaptunk tesztelésre; egy nagyon szép, és igazán érdekes Nona Woven Wraps-et, ami több meglepetéssel is szolgált.
Rögtön kezdjük ott, hogy teljesen abban a hitben éltem sokáig, hogy ír kendőről van szó. Nem tudom, honnan szedtem az információt, gondolom, a cég logo-ja vezetett erre a következtetésre, ami erősen kelta motívumra hajaz. De nem, nem Írországból érkezett, hanem Hollandiából. Egy új holland márkáról van szó.
Annyira újak, hogy aránylag kevés információt tudtam összeszedni róluk, például a kendőik áráról egyelőre nem találtam adatot, a későbbiekben, amint megtudom, pótolom majd a besorolását. A Slingofest oldalon a Nona Woven Wraps-nek két kendője szerepel: a Palmae Barbuda (zöld és kék) és a Palmae Antigua (kék és törtfehér). Mi ez utóbbit kaptuk. A cég hivatalos fészbúk oldalán több minta és szín is szerepel, tehát valószínűleg nem csak a Slingofesten található két kendővel fognak elindulni.
No, de térjünk rá a kendőre.
Fura, de sem a vastagság, sem a puhaság, sem az összetétel nem határoz meg egyfajta megbízható értéket, ami alapján mondjuk látatlanban is nagyjából elképzelhető lenne egy kendő "milyensége".
Itt van például ez a Nona. Többektől hallottam, hogy bádogkendőnek nevezik (még mosás, vasalás után is), ami a puhaságáról elég sok mindent elárul.
Elég vastag kendő, Judit, a magyar teszter csapat vezetője 280 gsm-et mért mosás után (bővebb információ a blogján található).
Ezek alapján elég brutális cuccot vártam. És azt is kaptam. Izzasztó kötni, bár annyira vastagnak én nem éreztem. De legalább tényleg nem puha. Mégis, valahogy annyira jó viselni, hogy totál beleszerettem, és ha lehetőségem nyílik rá, meg is veszem ezt a tesztert.
Mindezeken túl még mindig ért meglepetés a Nonával kapcsolatban: akkora csapása van, amekkorát még nem láttam ezelőtt. És bár írtam már korábban, hogy nem igazán szeretem a nagy csapást, itt most baromira bejött.
Valahogy annyira jó az egész kendő összhatása, hogy hiába a viszonylagos sprődség (a lópokróc stílus) és a nehezen kezelhetőség, mégis végeredményben nagyon kellemes vele a hordozás.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése