2015. szeptember 1., kedd

Elena újratöltve, ezúttal kékkel

Itt a második Elena. Megkaptuk a hivatalos tesztert. Ez a Droplet Sky fantázianévre hallgató pasztell szépség, 6-os méretben.

Nagyon jók a színei. És bár általában a csajosabb színeket kedvelem, valahogy mégis Elenából a kék talán még jobban is tetszik egy hajszálnyival a rózsaszínnél.

A próba megerősített abban a véleményemben, hogy az anyag lenes érzetű, bár 100% pamut. Aránylag vastag is. Inkább nagyobb babához tudom elképzelni. Pont ezért jobban is örülnék, ha kicsivel szélesebb lenne a kendő. Legalábbis nekünk ez a 63-64 cm kevés.
Tekertem jobbra, csavartam balra, kötöttem és csomóztam, és arra jutottam, hogy nem igazán kezdő kézbe való, kicsit makacs jószág. Jó néhányan már tesztelték előttem, tehát azt nem mondhatom, hogy nincs betörve.
 
Úgyhogy végeredményben azt éreztem, hogy nem a mi kendőnk ez az Elena. De ez egyáltalán nem baj. Nagyon jó, hogy van magyar gyártó is, aki egy közepes árkategóriájú (25-30 ezer forint körül) kendőt forgalmaz megbízható minőségben. Mert ezzel is bővül a hazai piac. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése